Evenementen logistiek
Of je nu een organisator bent, een standhouder, een beroepsvereniging of een standbouwer, voor jou is een ding belangrijk: een succesvol evenement neerzetten. Daarom is het fijn om een betrouwbare partner in evenementen logistiek te hebben die van A tot Z kan ontzorgen.
Van evenementen transport en douane-advies tot assistentie ter plaatse. Dankzij onze jarenlange ervaring zijn wij meer dan een dienstverlener op het gebied van evenementen logistiek: jij hebt de uitdaging, wij de oplossing!
Het transport regelen vóór het evenement
DOCUMENTATIE EN VERPAKKING BIJ EVENEMENTEN LOGISTIEK
De documenten die je nodig hebt voor het vervoeren van goederen hangen af van de locatie vanaf waar je de goederen stuurt, wat het exact is en wat je bedoelingen ermee zijn. Wist je dat je in sommige landen goederen voor verkoop en showmodellen niet mag combineren? In dat geval moeten je verkoopgoederen dus apart verpakt worden. Bij verzending is dit nog gemakkelijk te regelen, maar niet meer zodra deze zijn aangekomen op het evenement. Indien nodig kunnen wij een ATA Carnet service bieden, die de goederen tijdelijk vrijstelt van BTW en accijns tot maximaal een jaar.
Bij evenementen logistiek is de documentatie, verpakking en labels dus het startpunt: een goed begin is het halve werk. Todays Logistics onderhoudt nauwe samenwerkingsbanden met internationale Kamers van Koophandel en lokale partners waardoor we je te allen tijde kunnen adviseren over de meest recente vereisten en regelgeving.
Bekijk ook onze evenementen kalender om te zien voor welke evenementen wij momenteel het evenementen logistiek verzorgen.
Logistieke hulp tijdens evenementen
PERSONEEL TER PLAATSE
Voor ons betekent evenementen logistiek meer dan alleen evenementenvervoer voor of na het evenement. We ontzorgen van begin tot het eind. Dit houdt ook in dat je altijd een direct contactpersoon hebt, ongeacht het type evenement of het land waarin dit plaatsvindt. Wij hebben personeel ter plaatse dat zorgt dat jouw materialen op de locatie van je stand worden geleverd, exact waar jij ze nodig hebt. Dat is evenementen logistiek volgens Todays Logistics. Bij grotere evenementen staat er namens een van onze internationale kantoren altijd een beursspecialist voor je klaar voor extra service en bemiddeling, zodat alles soepel verloopt.
In- en uitladen van voertuigen en afleveren bij je stand
Het hijsen en plaatsen van stands en het aanleveren van de juiste hijsmaterialen
In beheer nemen van opslag van goederen vóór, tijdens en na het evenement
Evenementen logistiek ná het evenement
EVENEMENTEN TRANSPORT & OPSLAG
Een opgeruimde en schone beurs is wel zo prettig. Onze collega’s zorgen ervoor dat alle verpakkingen en vervoersmaterialen tijdens het evenement centraal worden opgeslagen. We denken van tevoren na wat ermee moet gebeuren na het evenement en bieden daarnaast lange- en kortetermijnopslag in onze beveiligde faciliteiten in grote steden. Een ideale uitkomst als je geen opslag tot je beschikking hebt of wanneer jouw spullen tussen verschillende events moeten worden opgeslagen.
Evenementen logistiek met Todays Logistics
Op het gebied van evenementen logistiek zijn we bijzonder ervaren en skilled. Onze klanten komen niet voor niets ieder jaar weer bij ons terug. We ondersteunen bij werkelijk alles wat met evenementen logistiek te maken kan hebben; van in- en uitladen van voertuigen en afleveren bij je stand, tot het hijsen en plaatsen van stands en het in beheer nemen van opslag en goederen voor, tijdens en na het evenement. Evenementen logistiek van A tot Z geregeld bij Todays Logistics.
Vraag jouw offerte voor evenementen logistiek direct aan.
Optie 1: Bel onze Manager Value Added Logistics Udo Smit.
Optie 2: Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, we sturen binnen één werkdag een reactie.